התבוננות על מפגשים עם אנשים בעבר הרחוק ששינו את חיי

לאורך ההיסטוריה האנושית, רוב החברות ניסו להבין תרבויות וחברות אחרות בזמנן. במקום זאת, אנתרופולוגים מבקשים לחשוף את ההיסטוריה של תרבות או חברה באזור מסוים בעולם, בהנחה שהיא מתקדמת יותר מכל האחרים. חוקרים מקדישים זמן להכיר את האנשים האלה כדי לזהות השערות ולחקור שאלות. אנו מתארים כיצד אנו מנסים להתמודד עם הרשמים שאנו מעבירים במהלך אינטראקציות חברתיות. לדוגמא, כאשר אדם בא לשיחה איתנו, אנו יכולים לנסות לדבר על דברים קונקרטיים שאנו צופים בסביבה כדי להפנות את תשומת ליבם לרגע הנוכחי.

סקירת חיים זו עשויה לכלול גם את מה שאחרים חשים או חושבים עליו בתקופה מוקדמת יותר בחייהם כאשר הם קיימו אינטראקציה עם אחרים

ביקשנו מהתלמידים לספר לנו כיצד הם מתבוננים בקבוצות שלהם תוך שימוש בהרגלי נפש. על פי תיאוריית הדיסוננס, למשתתפים אשר מודעים להתנהגויות עבר שאינן תואמות עמדות או אמונות שקיבלו בעבר מוטיבציה לשנות עמדות ואמונות אלה כדי להתיישר עם התנהגויות אלה. משמעות הדבר היא כי ניתן לעודד אדם אשר הופך להיות מודע להתנהגות העבר להתנהג בדרכים שידע שנרכש בעבר מצדיק את ההתנהגות. זה יכול להתרחש כתוצאה מהיחס הקדם-ניסיוני של האדם כלפי העדפותיו וגישותיו לעבר.

זה מושפע מהפניית תשומת לבם של המשתתפים לידיעה שהתגבשה בעבר כי עמדותיהם רלוונטיות

הסחת דעת מהרהורים מדוקדקים על השפעות התנהגותם עשויה להפחית את השפעתה על עמדותיהם, דבר המצביע על כך שהשפעת ההתנהגות עשוי להצטמצם כאשר משבשים פעילויות קוגניטיביות ספונטניות.

כאשר מוסרים כללי הניתוק החברתיים, אנשים יכולים להתחיל להעריך חיים וקשר עם אחרים כחוויה ייחודית משותפת ונפרדת.

על ידי הכרה בחשיבות במרחב האישי ניתן לשפר את האינטראקציה עם אנשים מרקע תרבותי שונה

צפו כיצד אנשים מתקשרים זה עם זה, כיצד הם מושפעים מסביבתם וכיצד הסביבה משפיעה עליהם. בדקו גם כיצד למקום ולמקום יכולה להיות השפעה על אנשים. באמצעות התנסות, התבוננות והשתקפות יכירו התלמידים את ההבדלים בין העבר להווה והפוטנציאל לשינוי עתידי. – — גאוגרפיה מנסה להבין היכן נמצאים דברים, מדוע הם נמצאים במקום, כיצד דברים הנמצאים באותם מקומות או רחוקים משפיעים זה על זה לאורך זמן ומדוע מתפתחים ומקומות והאנשים החיים בהם לשנות בצורה מיוחדת. באמצעות מחקר זה התלמידים מפתחים הבנה של נקודת מבט מרחבית ובוחנים שינויים ביחסים בין אנשים, מקום וסביבה.

מבין הטכניקות והכלים השונים המשמשים לביצוע מחקר אתנוגרפי

החשובים ביותר הם תצפיות בכלל ותצפיות של המשתתפים בפרט. על ידי ניתוח הנתונים שנאספו בטכניקות אלה ניתן למפות את התפלגות הטמפרטורות ושינויי אקלים אחרים מאז סוף המאה ה -19. מדענים משתמשים באותות אקלים שתועדו על ידי מקורות אחרים כדי לחקור את שינויי האקלים שהתרחשו לפני מדידות ישירות.

תצפיות סמויות ולא משתתפות ממזערות את מספר האנשים שנפגעים מנוכחותם של חוקרים

מלשינים מרכזיים עוזרים לחוקרים על ידי התבוננות ישירה זה בזה ודיווח על תצפיות לחוקרים כאשר הם אינם מורשים להיות נוכחים או כאשר נוכחותם עשויה לשנות את התנהגות המשתתפים.

ה

תצפיות שאינן נעשות על ידי המשתתפים יכולות להיות מוטות כאשר אנשים מנסים לשנות או לשפר היבטים בהתנהגותם מבלי להיות מודעים לכך שהם נצפו. הניתוחים שלנו מציעים, למשל, כי הסחת דעת יכולה להפחית את יכולתם של המשתתפים להפיק את התנהגותם מעמדות העבר שלהם, מכיוון שמסקנה זו דורשת מעט מאמץ קוגניטיבי. בקרב המשתמשים, הלמידה מושפעת בצורה החזקה ביותר מזמן הלמידה, המתואם עם הנטייה המדווחת על עצמה "לשפר" את המתמטיקה ללא מאמץ (איור 1).

בשנת 2010 פיתחו מדענים כלים חדשים לחקר העבר הקדום והאנשים שאכלסו אותו

כיום אנתרופולוגים מכירים בכך שתרבויות אנושיות משתנות כאשר אנשים מגיבים אליהן, וכי ישנם רגעים בהם תרבויות אותנטיות ופרימיטיביות יותר. מחקרים קודמים אפשרו לראות אנשים אחרת ממה שהיו אז.

מלינובסקי לא רק צפה באנשים מרחוק

אלא גם פעל איתם באופן פעיל והשתתף בפעילות היומיומית שלהם. נקודת מבט גאוגרפית זו עוזרת להראות לאן האמריקנים עוברים, מדוע הם עוברים לשם וכיצד משפיעים בתיהם החדשים על חייהם ועל מערכות היחסים שלהם עם שכניהם ועם הסובבים אותם.

כמו בערים וקהילות רבות ברחבי העולם

אתנוצנטריות היא הקשר שבו אנשים ממוצא תרבותי שונה באים במגע קרוב. זה מזה. אם המודל הווירטואלי ההיברידי מצמצם את מספר המפגשים האקראיים בין אנשים עם קשרים חלשים, הרשתות החברתיות עלולות לאבד את כוחן. בין היתר, סטודנטים מרחוק בינלאומיים מתמודדים עם חוסר תמיכה מצד הקהילות המקומיות שלהם, מה שעלול להשפיע על יכולתם. ללמוד או אפילו להשלים קורסים מקוונים, וזה אחד המכשולים הגדולים ביותר להצלחת החינוך המקוון בארצות הברית.

כתיבת תגובה